Po długiej przerwie na blogu pojawił się kolejny gość. Tym razem, o swoim zamiłowaniu do aktywności fizycznej opowiada Katarzyna Drążewska LaHue – autorka bloga odkrywajacameryke.pl.

Moja ulubiona aktywność to…

zdecydowanie długie spacery 🙂 a jeśli chodzi o treningi to przekonałam się do biegania, choć chyba o typowym lubieniu jeszcze nie może być mowy 😉

Jak często ćwiczę?

Staram się ćwiczyć 3-4 razy w tygodniu.

Do treningu motywuje mnie…

chęć utrzymania szczupłej sylwetki i poprawa mojej kondycji.

Najlepiej ćwiczy mi się gdy…

mam założony konkretny cel do zrealizowania!

Ulubione miejsce do ćwiczeń:

Zdecydowanie preferuję ćwiczenia na świeżym powietrzu. Uwielbiam biegać po Bayshore Blvd w Tampie 🙂

Po treningu czuję się..

bardzo zmęczona 😉 A tak poważnie to czuję się fantastycznie biorąc prysznic po, wiedząc, że pokonałam swoje słabości i dałam z siebie 110%.

Moje dodatkowe ulubione aktywności to:

bardzo lubię zajęcia z jogi oraz pływanie.

Ćwiczę od:

3,5 roku. Cała moja przygoda ze sportem zaczęła się wiosną 2014 roku, krótko po przylocie do USA 🙂

Moje rady dla osób, które chcą być aktywne:

Nic nie dzieje się z dnia na dzień, dajcie sobie czas na oswojenie się z aktywnością fizyczną i poprawienie swojej kondycji. Nikt nie przebiegł maratonu po trzech treningach! Małymi kroczkami do przodu. A mały postęp jest wciąż lepszy niż brak postępu 😉

Kilka słów od Kasi:

Jestem przykładem osoby, która zawsze była antysportowa. Przez większość mojej edukacji szkolnej korzystałam ze zwolnień z zajęć w-f! Ale zacząć przygodę ze sportem można przecież w każdym wieku. Ja w tym roku pokonałam swoje słabości i przebiegłam półmaraton! Jeśli ja dałam radę – to możesz i Ty <3

Kasi bardzo dziękuję za gościnną wypowiedź. Nie zapomnijcie zajrzeć na jej bloga http://odkrywajacameryke.pl/ Kasia wspomniała o ważnej rzeczy: mały postęp jest wciąż lepszy niż brak postępu. Nawet wolniejszy postęp jest lepszy, niż żaden postęp. Pamiętajcie o tym 🙂

Jeśli się podobało, daj znać:

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close