Czasami brak nam pomysłu na posiłki. Zwykłe owsianki, sałatki czy kurczak z ryżem mogą szybko się znudzić. Przedstawiam wam zatem propozycję, jak urozmaicić swój jadłospis. Odpowiedź jest prosta: SMOOTHIE!

Smoothie to prosty koktajl, który możecie wykonać w kilka sekund za pomocą blendera. Przyznam wam, że odkąd mam blender z Lidla, robienie takich właśnie koktajli stało się codzienną rutyną. Są pożywne i z powodzeniem zastąpią niektóre posiłki. Nie dość że sycą, to jeszcze stanowią istny skarbiec witamin i minerałów niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania organizmu. Dodatkowo ich zrobienie to żadna filozofia. Zrobicie je w mniej niż 5 minut, dlatego teraz nie ma już wymówek, żeby nie jeść śniadań, bo spieszycie się do pracy 😉

Przygotowałam dla was 5 przepisów (na cały tydzień roboczy) na moje ulubione smoothie. Pamiętajcie, że ogranicza was tylko wyobraźnia, bo tak naprawdę w smoothie może znaleźć się wszystko to, co znajduje się w waszej lodówce. Kwestią jest odpowiednie połączenie tych składników, żeby były smaczne 🙂

Nie będę rozpisywać wszystkiego na przepisy, ale podam wam jeden wspólny: poszczególne składniki smoothie kroimy na mniejsze kawałki, wrzucamy do pojemnika i blendujemy wszystko razem. GOTOWE! No to teraz przechodzimy do meritum:

#1 Szpinak, banan i kiwi

#2 Jarmuż, banan i jabłko

#3 Mango, płatki owsiane, banan, mleko

#4 Ogórek, awokado, szpinak, sok jabłkowy

#5 Ananas, jabłko, jarmuż

Odsyłam was też na mój kanał na youtubie, gdzie dokładnie prezentuje się sposób przygotowania tych pyszności 🙂

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Jeśli się podobało, daj znać: