Czasami brak nam pomysłu na posiłki. Zwykłe owsianki, sałatki czy kurczak z ryżem mogą szybko się znudzić. Przedstawiam wam zatem propozycję, jak urozmaicić swój jadłospis. Odpowiedź jest prosta: SMOOTHIE!

Smoothie to prosty koktajl, który możecie wykonać w kilka sekund za pomocą blendera. Przyznam wam, że odkąd mam blender z Lidla, robienie takich właśnie koktajli stało się codzienną rutyną. Są pożywne i z powodzeniem zastąpią niektóre posiłki. Nie dość że sycą, to jeszcze stanowią istny skarbiec witamin i minerałów niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania organizmu. Dodatkowo ich zrobienie to żadna filozofia. Zrobicie je w mniej niż 5 minut, dlatego teraz nie ma już wymówek, żeby nie jeść śniadań, bo spieszycie się do pracy 😉

Przygotowałam dla was 5 przepisów (na cały tydzień roboczy) na moje ulubione smoothie. Pamiętajcie, że ogranicza was tylko wyobraźnia, bo tak naprawdę w smoothie może znaleźć się wszystko to, co znajduje się w waszej lodówce. Kwestią jest odpowiednie połączenie tych składników, żeby były smaczne 🙂

Nie będę rozpisywać wszystkiego na przepisy, ale podam wam jeden wspólny: poszczególne składniki smoothie kroimy na mniejsze kawałki, wrzucamy do pojemnika i blendujemy wszystko razem. GOTOWE! No to teraz przechodzimy do meritum:

#1 Szpinak, banan i kiwi

#2 Jarmuż, banan i jabłko

#3 Mango, płatki owsiane, banan, mleko

#4 Ogórek, awokado, szpinak, sok jabłkowy

#5 Ananas, jabłko, jarmuż

Odsyłam was też na mój kanał na youtubie, gdzie dokładnie prezentuje się sposób przygotowania tych pyszności 🙂

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Jeśli się podobało, daj znać:

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close