„To rozciąganie, to zakończenie to było tak super, że mogłabym spędzić tak więcej czasu”.  Tymi słowami jednej z uczestniczek zakończyły się moje zajęcia skupiające się na wzmacnianiu i spalaniu. Po każdym treningu wykonuje stretching. Wtedy dodałam też kilka ćwiczeń oddechowych i krótką relaksację, bo zauważyłam, że wszystkie uczestniczki są strasznie spięte tego dnia. I po tych słowach zakiełkował w mojej głowie pomysł: ORGANIZUJĘ WARSZTATY RELAKSACYJNE.

Dlaczego zorganizowałam warsztaty relaksacyjne?

Zorganizowanie tego typu eventu , w ogóle eventu fitnessowego, jakichś warsztatów, chodziło po mojej głowie od dawna. Głównie dlatego, że odkąd interesuje się mindfulnessem i pewnego rodzaju duchowością, obserwuję jak wiele dziewczyn, m.in. Kamila Surma, organizuje retreaty, warsztaty i są to dla mnie niezwykłe wydarzenia. Wiele osób w jednym miejscu, które mają jeden cel.

Nie jestem tak znana jak te dziewczyny, ale decydując się na organizację wydarzenia miałam jedną myśl: chcę im pokazać, że można się zrelaksować w prosty sposób. Nie zależało mi wtedy na zysku. Oczywiście z biznesowego punktu widzenia warto było żeby wydarzenie chociaż wyszło na zero, ale to nie było dla mnie ważne. Chciałam się sprawdzić, chciałam zobaczyć, czy to co działa na mnie, zadziała też na innych.

Podczas rozmów w podopiecznymi, które odbywały się pomiędzy zajęciami, wywnioskowałam, że to z czym mają największy problem to stres. I to właśnie stres został tematem przewodnim warsztatów.

Warsztaty relaksacyjne – harmonogram

Warsztaty trwały 2 godziny i zostały podzielone na 2 części:

  • część pierwsza: pogadanka o stresie: co to jest stres, co go powoduje, jak wpływa na ciało, na zdrowie i jakie są metody pozbywania się stresu.
  • część druga: to była część praktyczna. Podczas drugiej godziny warsztatów skupiłyśmy się na 10 minutowym rozciąganiu. Wykonałyśmy kilka różnych ćwiczeń oddechowych, a na koniec wykonałyśmy sesję relaksacyjną metodą Schulza.

Celem warsztatów, a także moim, było wypuszczenie dziewczyn do domu w stanie pełnego rozluźnienia. Mówiły że tak było, więc nie widzę powodu, żeby im nie wierzyć 😉 Dodatkowo chciałam im pokazać, że jest naprawdę wiele prostych i darmowych sposobów na to, by uspokoić się nawet podczas odczuwania trudnej sytuacji.

Oczywiście nie zabrakło też w tym wszystkim miejsca na prywatne odczucia uczestniczek. Teraz też wiem, że w następnej edycji na luźne rozmowy musi być więcej czasu 😉

Partnerzy wydarzenia

Na chwilę cofnę się w czasie, bo jest jeszcze 1 ważny element warsztatów, dzięki którym były one ciekawsze. Tym elementem byli partnerzy wydarzenia.

Mam to niezwykłe szczęście, że na swojej drodze zawodowej, szczególnie w copywritingu, spotykam ludzi, którzy mają podobne podejście do życia, do pracy. I tak wystarczyło, że odezwałam się do jednej osoby, czy jej firma nie chciałaby zostać partnerem wydarzenia i przy okazji rozreklamować się. Efekt? 6 wspaniałych partnerów z branży kosmetycznej, którzy zdecydowali się wesprzeć mnie i podarować drobne upominki dla uczestników <3

Poznajcie ich, bo robią wiele dobrego dla naszego samopoczucia 🙂

Warsztaty odbyły się w klubie fitness, w którym regularnie prowadzę zajęcia czyli Atut. Dziękuję za pomoc w organizacji wydarzenia.

Wszystkim partnerom bardzo serdecznie dziękuję za zaufanie.

Ode mnie z kolei uczestnicy mieli zapewniony relaks, odstresowanie, wodę do picia oraz naklejki przypominające im o wydarzeniu.

Warsztaty relaksacyjne – oferta współpracy

Po zakończonych warsztatach często słyszałam to pytanie: czy zamierzasz dalej organizować takie warsztaty?

Odpowiedź brzmi TAK! Uważam że zawsze warto znaleźć chwilę czasu tylko dla siebie. Chociaż to było pierwsze takie wydarzenie, które organizowałam i towarzyszyło temu dużo stresu i niepewności, to jednak jestem na tyle zadowolona, by powtórzyć to wydarzenie. Wiem też, co należy poprawić, usprawnić, aby było jeszcze lepiej. Dlatego też mam nadzieję, że spotkam się z Wami jeszcze przed wakacjami.

Planuję też wprowadzić opcję warsztatów do swojej stałej oferty. W tym miejscu zapraszam do współpracy firmy, które chcą zorganizować warsztaty dla swoich pracowników, a także firmy, które chcą zostać partnerem wydarzenia.

Do kogo jest skierowana warsztatów?

  • do klubów fitness, które chcą zorganizować ciekawe wydarzenie w ramach promocji klubu
  • do firm (małych, średnich, dużych), którzy chcą zorganizować warsztaty dla pracowników
  • do ośrodków wypoczynkowych
  • do każdego, kto chce zadbać o swoje zdrowie fizyczne i psychiczne

W celu organizacji warsztatów zapraszam do kontaktu

A teraz zapraszam Cię do obejrzenia pełnej relacji z warsztatów 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *